Subskrypcje produktów są popularnym zjawiskiem już od dawna. Powszechnie kojarzone ze sprzedażą internetową, tak naprawdę narodziła się jeszcze przed dobą e-commerce. Obecnie, coraz chętniej wykorzystywana jest w różnych branżach i to z rewelacyjnymi wynikami. Przeczytaj czym jest sprzedaż subskrypcyjna, w jakich branżach jest już wdrożona i jak wykorzystać ją w niestandardowy sposób.
Read MorePodobno robi się je tylko raz, ale to ono kieruje naszym dalszym postrzeganiem osoby, sytuacji czy produktu – pierwsze wrażenie. Czy tego chcemy czy nie, podświadomość zawsze porównuje pierwotne spojrzenie z tym, co widzimy obecnie i często wbrew naszej woli, ocenia sytuacje przez pryzmat początkowego stanu. To jest właśnie działanie efektu zakotwiczenia, które z powodzeniem można wykorzystać w działaniach marketingowych, wizerunkowych oraz handlowych.
Read MoreDla wszystkich tych, którzy twierdzą, że działania marketingowe mają prowadzić tylko po to, żeby mieć czyste sumienie, że ich firma wrzuca „coś” na Facebooka mam złą wiadomość. Tego typu model nie zapewni Wam wzrostu zysków, a to jest jeden z głównych celów kampanii marketingowych. Przeczytaj tekst na blogu i dowiedz się co to jest performance marketing, jak i gdzie go stosować i w jaki sposób może przyczynić się do rozwoju Twojego biznesu.
Read MoreDalej opisujesz swoje produkty jako „najwyższej jakości” czy „unikatowe”? Zastanów się co dokładnie one znaczą. No właśnie – nie niosą żadnej konkretnej informacji, dzięki której klient poczułby, że chce kupić u Ciebie produkt lub usługę. W tym artykule pokażę Ci jakiego języka używać, aby jak najlepiej opisać cechy asortymentu w Twoim sklepie tak, aby klient od razu wiedział jak odmieni to jego życie😉 Poznaj język korzyści.
Read MoreTo nieprawda, że blogi odchodzą do lamusa. To nieprawda, że ludzie nie czytają już zakładek na stronie www „baza wiedzy”, „blog” czy „aktualności”. No, chyba, że nie pojawia się tam nic, co mogłoby im pomóc lepiej poznać sklep i dowiedzieć się więcej o ofercie. Sekcja artykułów to pomocne i bardzo użyteczne narzędzie w budowaniu marki sklepu internetowego, produktów lub usług. Pokażę Ci dlaczego warto dbać o firmowy blog i jakie korzyści możesz z niego czerpać.
Read MoreJeżeli prowadzisz swój e-commerce wiesz, że ten biznes nie lubi przestojów. Ba! Mknie jak burza i co chwilę pojawiają się nowe narzędzia i możliwości ułatwiające jego promowanie i funkcjonowanie związanych z nim procesów. Ostatnimi czasy, wraz z rozwojem technologii, jest ich naprawdę sporo. Warto być z nimi na bieżąco oraz wprowadzać je do swoich sklepów. A jeżeli podmuch nowych trendów buchnął Ci w twarz i jesteś w ich natłoku rozkojarzony – nie martw się. Przychodzę z pomocą w tym artykule.
Read MoreZ uporem powtarzam, że nie sprzedasz każdemu wszystkiego. Startując z nową marką, wprowadzając produkt na rynek czy robiąc rewolucje w obecnym podejściu do marketingu, warto wiedzieć CO i KOMU chcesz sprzedaż. O ile ustalenie tego pierwszego przychodzi szybciej, to problem pojawia się w momencie określenia grona klientów. W tym właśnie pomaga skonstruowanie persony sprzedażowej.
Read MoreWłasny brand odzieży, kosmetyków czy innych produktów to trend, który, w dobie Internetu i wielu dostępnych narzędzi e-commerce, zyskuje coraz bardziej na popularności. Jednak wprowadzanie ich na rynek powinno być poprzedzone odpowiednią strategią. Przede wszystkim – świadomością o cyklu życiu produktu. Poznaj poszczególne fazy ich obecności – mam nadzieję, że pomoże Ci to w rozwoju własnej marki!
Read MoreW marketingu B2B, podobnie jak w B2C, również ważne jest, aby firma zachowała… twarz 😉 Nie chodzi tutaj jedynie o rozpoznawalność i kojarzenie jej z ze znaną postacią. Ważne, a nawet znacznie istotniejsze jest, aby reprezentował ją ktoś, kto będzie powiązany z branżą, w której przedsiębiorstwo funkcjonuje. Wizerunek eksperta w B2B nie tylko buduje świadomość marki, ale także jest narzędziem do utrzymywania lojalności wśród klientów. Kim jest taki ekspert, jak wykreować jego brand i co robić, aby klient czerpał od niego wiedzę?
Read MorePewnie powiesz, że e-maile to już przeżytek i w dobie wszechobecnego SPAMu reklamowego niemożliwe jest wręcz tworzenie skutecznego marketingu za pomocą elektronicznych listów. Częściowo się zgadzam – w pierwszych etapach lejka marketingowego taka taktyka może się nie sprawdzić. Jednak w kolejnych to niezastąpione narzędzie do przekonania Twoich potencjalnych klientów do zaufania marce, a także… utrzymania relacji posprzedażowych. Pokażę Ci jak tworzyć e-mail marketing!
Read More