AI w marketingu – jak nie zgubić ludzkiej twarzy?

By | Bez kategorii | No Comments

Sztuczna inteligencja  rewolucjonizuje marketing zmieniając sposób, w jaki marki komunikują się z odbiorcami, analizują dane i podejmują decyzje. Mówi się o niej jak o magicznym rozwiązaniu, które sprawi, że Twoja marka stanie się wyjątkowa. AI pomoże Ci dotrzeć do odpowiednich ludzi, spersonalizować przekaz, stworzyć tekst i grafiki, a także monitorować każde kliknięcie. Ale chwila… Czy w tym całym automatyzacyjnym szale nie zatracamy „ludzkiej” strony marki? Przecież autentyczność i prawdziwość to cechy, na które konsumenci są dziś wyczuleni bardziej niż kiedykolwiek. Zobacz, jak mądrze połączyć wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz zachować ludzką stronę marki.

Read More

Dyferencjacja – jak sprzedawać marki luksusowe

By | Bez kategorii | No Comments

Wyobraź sobie, że wchodzisz do eleganckiego butiku. W powietrzu unosi się zapach delikatnych perfum, a światło dyskretnie oświetla szklane gabloty z ekskluzywnymi torebkami. Nie widzisz jeszcze ceny, ale czujesz – to coś wyjątkowego. Pojawia się pytanie: dlaczego tak bardzo pragniemy tego, co kosztuje więcej niż przeciętność?

Marki luksusowe od lat mistrzowsko kształtują nasze potrzeby i wyobrażenia. To nie tylko produkt – to obietnica, emocje, status. Czyli, jak to możliwe, że my, klienci, dajemy się tak chętnie uwieść nawet najdroższym produktom ?

Read More

Integracja marketingu online i offline: Tworzenie spójnej strategii wielokanałowej

By | Bez kategorii | No Comments

Online króluje we współczesnym marketingu – to jest pewne. Jednak czy nie warto zatrzymać się na chwile i przemyśleć, czy włączenie tradycyjnych kanałów komunikacji do strategii nie byłoby dobrym pomysłem? Integracja marketingu online i offline pozwala na skuteczniejsze dotarcie do klientów, budowanie silniejszej marki oraz zwiększenie konwersji. W tym artykule pokażę Ci jak stworzyć startegię łączącą potencjał obu kanałów.

Read More

Zbijanie obiekcji klienta – jak to robić?

By | Bez kategorii | No Comments

Marki dopiero wchodzące na rynek, te które wprowadzają nowy produkt lub rozszerzają dotychczasową ofertę stoją przed nie lada wyzwaniem – jak przekonać klienta do zakupu, skoro jeszcze nie zna tego, co mu oferujesz? Obiekcje pojawiają się w głowach klientów naturalnie w momencie, kiedy spotykają coś czego nie znają. Jak zatem sprawić by klient zdecydował się na zakup? W tym tekście wejdziemy w umysł klienta, pokażę Ci skąd biorą się obiekcje i jak je zbijać!

Read More

Klucz do zbudowania silnej marki – model Kapferera

By | Bez kategorii | No Comments

Z początku może brzmieć nieco egzotycznie, ale uwierz mi – wdrażając się w model Kapferera lepiej poznasz swoją markę, albo, jeżeli tworzysz ją od nowa, stworzysz solidne fundamenty do dalszego rozwoju. Potraktuj go jako mapę, która wyznacza Ci drogę do stworzenia silnego brandu! Czym jest model Kapferera? Jak może odnosić się do lejka marketingowego? Tego dowiesz się w tym artykule.

Read More

Marka to nie (tylko) logo! Zobacz, dlaczego warto stworzyć silną i spójną markę

By | Bez kategorii | No Comments

Choć logotyp i nazwa to bardzo istotne elementy marki, to, wbrew powszechnemu przekonaniu początkujących sprzedawców, nie są jedynymi elementami, o które powinieneś zadbać budując swój brand. Marka to filozofia i cała otoczka, która, docierając do klienta, wywołuje u niego potrzebę zakupu akurat tego, a nie innego produktu. W tym artykule dowiesz się, dlaczego warto wyjść trochę dalej niż zaprojektowanie samego logo, aby móc osiągać długofalowe efekty!

Read More

Rebranding – odśwież swoją markę

By | Bez kategorii | No Comments

Za zmieniającymi się realiami rynku oraz upodobaniami i potrzebami konsumentów powinny iść również zmiany w Twojej działalności. Zasada jest prosta – jeżeli nie nadążysz za postępującymi trendami – konkurencja zawsz będzie krok przed Tobą i zamknie perspektywy rozwoju. W tym artykule przeprowadzę Cię po procesie, który pomoże Ci zdecydować czy Twoja marka potrzebuje odświeżenia i jak przygotować się do rebrandingu.

Read More

User Generated Content

By | Bez kategorii | No Comments

Kto jest najlepszym ambasadorem marki? Oczywiście klienci, których zachwycił Twój produkt lub usługa! To oni przekonają kolejnych do zapoznania się z ofertą i skorzystania z niej znacznie skuteczniej niż najlepsze kampanie marketingowe! W tym artykule pokażę Ci jak zachęcić osoby, które już zdecydowały się na zakup do uczestnictwa w życiu marki i promowania jej we własnych kanałach!

Read More

Archetypy marek

By | Bez kategorii | No Comments

Możesz tego świadomie nie zauważać, ale większość marek wybierasz ze względu na to, jakie są i co robią, aby utożsamić się z Twoimi wartościami! Nie zwrócisz przecież uwagi na markę, która jest nijaka i bez charakteru. Osobowość brandów określana jest archetypem marki i to wokół niej budowane są wszystkie jej elementy. Poznaj je i zobacz, jak możesz wykorzystać je w budowaniu własnej komunikacji.

Read More

Pozycjonowanie marki na rynku

By | Bez kategorii | No Comments

Nie wygrasz z konkurencją ani ceną, ani potężnymi inwestycjami w marketing, jeżeli nie zaistniejesz w ich świadomości i nie stworzysz odpowiedniego obrazu marki jako „first choice”. Dzięki pozycjonowaniu umieścisz markę w we właściwym miejscu w hierarchii wyboru odbiorcy, zdobędziesz przewagę nad konkurentami i, w końcu, opracujesz przynoszącą efekty strategię marketingową. Jak wykorzystywać w praktyce pozycjonowanie marki? Dowiesz się w tym tekście!

Read More
A site-wide Call to Action Section! Have you fallen in love yet? Buy