Spośród wielu dostępnych narzędzi marketingowych dobieram te, które będą najskuteczniejsze we wdrażaniu strategii w Twojej firmie. Istotne jest to, że nie są to pojedyncze, odrębne działania, a elementy strategii działające w synergii. Poznaj narzędzia, którymi pracuję i które wpływają na szczelność Twojej ścieżki konwersji.
Całościowo przeanalizuję Twoją strategię marketingową, przygotuję raport o jej mocnych stronach i elementach, które wymagają poprawy. Otrzymasz ode mnie także pełny plan udoskonalenia lejka sprzedażowego i poprawy efektywności działań. Pokażę Ci jak krok po kroku wdrażać nowe rozwiązania.
Silna marka to najcenniejszy kapitał, jaki może zgromadzić firma. Poprzez ścieżkę konwersji dążymy nie tylko do sprzedaży produktu, ale również do zbudowania świadomości wobec niej, która przyczynia się do wyjścia znacznie dalej poza relację sprzedażową.
Diagnoza organizacji i jej otoczenia to klucz do sformułowania strategii. Strategii, która jest drogowskazem wyznaczającym dalszy kierunek działań oraz cele.
Zarządzanie sklepem internetowym to ciągła praca i kompromisy pomiędzy rentownością poszczególnych kanałów, a budowaniu całej ścieżki konwersji. Sklep internetowy to nie jest zwykła strona, liczy się ROAS, ROI, marżowość produktów, ale również LTV klienta.
Dobra firma nie istnieje bez jeszcze lepszej strony internetowej! Jest wizytówką Twojej działalności, zawiera wszelkie niezbędne informacje o jej funkcjonowaniu. Nawet prowadząc biznes w całości offline, poprzez stronę www pomagasz klientom do siebie dotrzeć.
Social media skupiają coraz więcej użytkowników internetu. Dobrze byłoby móc do nich szybko dotrzeć ze swoją ofertą, prawda? Wykorzystaj te jedne z obecnie najbardziej efektywnych narzędzi do promowania swojej marki!