Projektantka strategii Projektantka strategii

O mnie

Czy spotkałeś się kiedyś z odmową ze strony agencji marketingowej, kiedy przyszedłeś poprosić ich o profesjonalne zajęcie się, dajmy na to, Twoimi social mediami? Stawiam wszystko, że nie! Ja, niestety, często odmawiam.

Wiem po prostu, że pojedyncze działanie najczęściej nie ma szans na załatanie dziury w Twoim lejku i nie zapobiegnie utracie klientów. Zgodzisz się na taką współpracę? Jeżeli tak, to wspólnie poszukamy źródła problemu małej konwersji, czy innych marketingowych bolączek. Często wystarczy skupić się na zupełnie innym elemencie lejka sprzedaży niż uważasz, żeby efekt końcowy był zdecydowanie lepszy.

Na moje doświadczenie składa się współpraca z ponad setką firm z różnych branż - turystycznej, automotive, stomatologicznej, czy odzieżowej. Pomogłam im udoskonalić ich działanie, a sama przekonałam się jak niezbędna jest synergia etapów ścieżki konwersji. Na pierwszym miejscu zawsze stawiam cel marki i wizerunek do osiągnięcia którego dąży. Twoją działalność traktuję znacznie szerzej niż tylko w kategoriach sprzedaży - chcę żeby klienci postrzegali ją jako eksperta w dziedzinie, w której działasz, a zbudowane zaufanie przekształca się w wyniki sprzedażowe i lojalność.

Karolina Ślebocka,
Everest Marketing

Ikona - o mnie

Szanuję Twój cenny czas i wiem, że jako osoba stale się rozwijająca, możesz mieć go niewiele. Dlatego w pięciu krokach przedstawię Ci jak będzie wyglądała nasza współpraca nad kompleksową strategią.

5 kroków

Krok pierwszy

Na początku jesteś Ty. Ustalamy Twoje wizje, oczekiwania i dotychczasowe dokonania oraz ewentualne problemy, na które natknąłeś się próbując dotrzeć do klientów.

Krok drugi

Analizujemy elementy obecnej strategii, które nie przynoszą odpowiednich rezultatów. Masz mało nowych leadów sprzedażowych, a może problemem jest konwersja na ostatnim etapie?

Krok trzeci

Teraz moja kolej - wyznaczam cel, dobieram najskuteczniejsze narzędzia, komunikację i grupę docelową dla produktu lub usługi.

Krok czwarty

Wprowadzam ustalone etapy lejka, tym samym prowadząc Twoich klientów wprost do zakupu.

Krok piąty

Pokazuję Ci jak powinieneś dbać o doświadczenia klienta związane z Twoją marką już po sfinalizowaniu transakcji - to prosta droga do utrzymania ich lojalności i ponownego skorzystania z oferty

Kwalifikacje

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore