Jak myślisz – co sprawia, że klienci skuteczniej zapamiętują informacje? W świecie marketingu istnieje wiele narzędzi pozwalających prowadzić skuteczną i zapadającą w pamięć komunikację marki z klientami. Jednym z nich, uwielbianym obecnie przez marketerów, jest storytelling. Z tego artykułu dowiesz się czym on jest, jak opowiadanie historii wpływa na nasze wyobrażenie o marce i jak Ty możesz wykorzystać go w swojej, nawet niewielkiej, firmie.
Read MoreCodziennie zdobywasz setki, a nawet tysiące informacji o swoich klientach. Wiedza o tym jakie mają przyzwyczajenia, w jakim są wieku, z jakich korzystają urządzeń czy co najchętniej kupują jest pierwszym krokiem do wejścia na wyższy poziom marketingu, w którym z większą skutecznością dotrzesz do klientów i zbudujesz pozytywne doświadczenia związane z Twoją marką. W dobie Internetu i dynamicznie zmieniających się trendów reklamowych marketing oparty o dane gwarantuje znaczny wzrost efektywności działań. Poznaj data-driven marketing!
Read MoreOkres przedświątecznego szału zakupowego i Black Friday to dla e-commerce dwa najbardziej intensywne momenty w roku. Są one wymagające nie tylko przez ogrom zamówień, przeciążone strony www i mnogość promocji. To sprawdzian. Sprawdzian tego czy nasz klient będzie zadowolony ze współpracy z nami od pierwszego kontaktu, aż po otwarcie paczki. I to właśnie dostawa w e-commerce jest naszym tematem. Dowiesz się jak postrzegają ją klienci, w jaki sposób wpływa na ich satysfakcję z zakupów i co można zrobić, aby otwieranie paczki było pozytywnym doświadczeniem!
Read MoreJeżeli jesteś doświadczonym sprzedawcą, marketerem albo po prostu świadomym konsumentem, zapewne wiesz, że mało kto jest skłonny do zakupu produktu lub usługi po usłyszeniu o nich po raz pierwszy. Przyjmuje się, że potencjalny klient potrzebuje od 9 do nawet kilkunastu kontaktów z marką, aby mógł podjąć decyzję o zakupie. Lejek marketingowy (możesz spotkać też określenie „lejek sprzedażowy”) to przedstawienie drogi klienta od poznania marki do samego zakupu oraz systemu działań marketingowych, które go przez ten proces przeprowadzają.
Read MoreCopywriting można rozumieć jako projektowanie tekstu. Tak, dobrze widzisz – projektowanie! Copywriter jest odpowiedzialny nie tylko za jego napisanie. Za końcowym efektem jego pracy – gotową treścią – stoi szereg czynności, które musi wykonać zanim zacznie przelewać słowa na kartkę, czy raczej komputer. Ostatecznie wykreowany tekst bezbłędnie trafia do ustalonej grupy docelowej i umacnia świadomość o naszej marce kierując odbiorcę do zakupu. Nie zawsze jest to tak proste jak nam się wydaje. Dlaczego? Przekonasz się w tym tekście!
Read More84% badanych przyznało, że obsługa klienta, jaką oferuje firma jest dla nich równie ważna, co jakość jej produktów i usług. 86% stwierdziło, że byliby w stanie zapłacić więcej za dany towar/usługę w sklepie, jeżeli wiązałoby się to z lepszą obsługą klienta. Te liczby otwierają oczy. Zwracają również uwagę na to, że musimy dbać o wzorowe podejście do użytkowników w każdym punkcie styku klienta z marką! Poznaj Customer Experience i dowiedz się jak budować relację z klientami firmy!
Read MoreŚwiat jest przesycony reklamami. Wiem, nie odkryłam nowej planety. O szumie informacyjnym mówi się coraz więcej. Dlatego my, osoby odpowiedzialne za marketing, często musimy zarwać nie jedną noc, aby powstało coś, co przebije się przez tysiące komunikatów uderzających codziennie w odbiorców. Żeby pokazać, że nowoczesny marketing nie kręci się jedynie wokół internetu, a jeżeli już, to jest czymś więcej, niż planszą na Facebook, przygotowałam przykłady akcji marketingowych wychodzących poza standardowy. Cel jest jeden: zdobyć i zatrzymać uwagę użytkownika, maksymalnie go angażując i wykorzystać jego punkty styku z marką!
Read MoreZacznijmy od początku. Co to właściwie jest remarketing?
Najprościej mówiąc to coś, co zawróci Twojego klienta.
Wyobraź sobie, że byłeś na jakiejś stronie – najlepszym przykładem będzie tutaj allegro. Następnie w różnych miejscach w sieci widzisz pojawiającą się reklamę tej witryny. To zwykły remarketing, który jesteś szybko w stanie wdrożyć dzięki kampaniom w Google Adwords.
Brawa dla mesia. Czyli kolejny raz urzekła mnie akcja marketingowa firmy motoryzacyjnej.
Rzecz dzieje się w Krynicy. Niestety pierwszego dnia podczas wyścigów snowboard bobslej wpada na mnie drugi członek eskapady. Read More
Jesteśmy po święcie reklamy – bo jak inaczej można nazwać finały Super Bowl.
Jak co roku mam swoich ulubieńców – większość z branży motoryzacyjnej, ale o tym później. Większość wybranych wybranych przeze mnie reklam porusza ważne kwestie społeczne.
Jestem chyba typową europejką i nie przemawiają do mnie prawdziwe Amerykańskie reklamy. W związku z czym ulubieńcy pozostają Ci sami.