Możesz swój content marketing opierać jedynie na blogu i postach z grafiką na social mediach. Ale możesz też odkryć w moc video i znacznie zwiększyć skuteczność swoich działań! Mam nadzieję, że nie muszę nikogo przekonywać o fenomenie filmów w marketingu. Ale, jeżeli muszę, to zrobię to w tym artykule. Dowiesz się z niego, co może wnieść wideo do Twojej strategii marketingowej, z jakich form korzystać i czym charakteryzują się dobre filmy.
Read MoreKiedy otwierasz swoją firmę, rozpoczynasz sprzedaż w e-commerce, albo przepraszasz się z e-marketingiem, bo wcześniej w niego nie wierzyłeś, pojawia się pytanie: gdzie właściwie mam się promować? Platform social media jest wiele. Facebook, Instagram, LinkedIn, Tik-tok, czy YouTube. Ale jak właściwie one działają? Czy muszę być obecny na wszystkich? No właśnie… odpowiedź nie jest taka prosta, ale znajdziesz ją w tym artykule!
Read MoreZastanawiałeś się kiedyś co sprawia, że niektóre sklepy internetowe zatrudniają po 200 osób, inne zaś osiągają takie same obroty/ przychody przy zespole czterokrotnie mniejszym? To automatyzacja procesów! Przeżyłam kilka wdrożeń systemów ERP na „rozbujanych” e-commerce. Niektóre odbijają się czkawką do dzisiaj. Tak powstał pomysł na ten artykuł, a że przy jego pisaniu mogłam liczyć na wsparcie osoby, która od ponad 10 lat mapuje i optymalizuje procesy w firmach, nie mogłam nie skorzystać z okazji. I tak wspólnie z Joanną Karmowską (właścicielką firmy Quality) napisałyśmy artykuł, który pomoże Ci zautomatyzować Twój biznes.
Read MoreMogę Cię teraz zaskoczyć, ale nikt z nas nie kupuje racjonalnie. Co więcej – nie wybieramy nowej pary butów ze względu na ich użyteczność czy cenę. Robimy to najczęściej przede wszystkim przez emocje, jakie wywołał w nas produkt lub marka. Marketing emocji definiuje jak ważną rolę, często decydującą, odgrywają w decyzjach konsumenckich świadome lub pozaświadome uczucia do brandu.
Read MoreWiedziałeś, że jesteś w stanie znacznie lepiej utrwalić wizerunek swojej firmy w świadomości klientów rozwijając własną markę osobistą równolegle z brandem przedsiębiorstwa? Zyskasz dzięki temu nie tylko rozpoznawalność, ale także uwiarygodnisz działania biznesowe. Dlaczego warto rozwijać swoją markę osobistą? Jaki ma to wpływ na sukcesy sprzedażowe? Z jakich narzędzi korzystać? Przychodzę z pomocą – zaraz Ci wszystko wytłumaczę!
Read MoreZakładam, że jadąc do miasta znajdującego się w obcym kraju, które na dodatek jest Ci zupełnie obce, nie poruszasz się między uliczkami po omacku, zupełnie nie korzystając z mapy. Z pewnością nie wtedy, kiedy masz znaleźć się w określonym miejscu w jak najkrótszym czasie. W marketingu prowadzenie działań, które w żaden sposób nie są oparte na strategii tak właśnie wygląda – tracisz czas, pieniądze i dużo nerwów na nieprzemyślane działania. Czym jest strategia marketingowa? Jak ją stworzyć i co wniesie do Twojej firmy? Odkryjesz to w tym artykule!
Read MoreDzisiaj zdradzę Wam przepis na najlepszą reklamę w Internecie, z jakiej może skorzystać e-commerce. I nie, nie będzie to perfekcyjna kampania w mediach społecznościowych z wyrywającym z butów ROASem. Marketing rekomendacyjny pozwoli Ci promować produkty i usługi… ustami klientów. Pokażę Ci, jak opinie zadowolonych kupujących wpływają na decyzje zakupowe nowych nabywców i co możesz zrobić, aby skutecznie wprowadzić go w szeregi swojej strategii.
Read MoreReklamy, tysiące komunikatów, wiadomości, duża konkurencja, a pośrodku – Ty. Ty i Twój biznes. Podobno kiedyś można było wymyślić coś, co sprzeda się bez wysiłku. Teraz wybicie się ponad konkurencję, która potrafi przedstawić niemal identyczną ofertę do naszej, graniczy z cudem. Dlatego przedstawiam Ci Unique Selling Proposition. Narzędzie, które pomoże stworzyć Ci coś, czego nie mają inne marki.
Read MorePomagasz Ukrainie? Dajesz kasę na zbiórki, wozisz ludzi z granicy, przyjmujesz uchodźców pod swój dach? To naprawdę super! Ale jako marketingowcy możemy zrobić coś więcej! Naprawdę, poza wklejeniem ukraińskiej flagi w profilówkę na Fejsa, możemy zrobić o wiele więcej! Razem z Tomaszem Szymańskim, który o contencie w języku rosyjskim wie wszystko przygotowaliśmy artykuł HOW TO DO !
Read MoreAnalitycy marketingowi zwracają uwagę, że utrzymanie klientów i kierowanie do nich działań sprzedażowych może kosztować Cię nawet 7 razy mniej niż zdobywanie zupełnie nowych kupujących. Koszty, w tym przypadku, dotyczą nie tylko samego budżetu, ale przede wszystkim czasu, jakiego potrzebujesz do zbudowania zaufania wobec marki. Skąd wynika ta różnica? Jak sprawdzić, która opcja jest bardziej korzystna i co zrobić, aby klienci Twojej firmy chętniej dokonywali kolejnych zakupów? Wszystkiego dowiesz się w moim tekście!
Read More