Copywriting – słowa, które sprzedają

By | Bez kategorii | No Comments

Copywriting można rozumieć jako projektowanie tekstu. Tak, dobrze widzisz – projektowanie! Copywriter jest odpowiedzialny nie tylko za jego napisanie. Za końcowym efektem jego pracy – gotową treścią – stoi szereg czynności, które musi wykonać zanim zacznie przelewać słowa na kartkę, czy raczej komputer. Ostatecznie wykreowany tekst bezbłędnie trafia do ustalonej grupy docelowej i umacnia świadomość o naszej marce kierując odbiorcę do zakupu.  Nie zawsze jest to tak proste jak nam się wydaje. Dlaczego? Przekonasz się w tym tekście!

Read More

Customer Experience (CX) – 5 zasad budowania relacji z klientem!

By | Marketing internetowy | One Comment

84% badanych przyznało, że obsługa klienta, jaką oferuje firma jest dla nich równie ważna, co jakość jej produktów i usług. 86% stwierdziło, że byliby w stanie zapłacić więcej za dany towar/usługę w sklepie, jeżeli wiązałoby się to z lepszą obsługą klienta. Te liczby otwierają oczy. Zwracają również uwagę na to, że musimy dbać o wzorowe podejście do użytkowników w każdym punkcie styku klienta z marką! Poznaj Customer Experience i dowiedz się jak budować relację z klientami firmy!

Read More

Jak jeszcze możesz wykorzystać punkty styku z marką? Podpowiem Ci!

By | Bez kategorii | No Comments

Świat jest przesycony reklamami. Wiem, nie odkryłam nowej planety. O szumie informacyjnym mówi się coraz więcej. Dlatego my, osoby odpowiedzialne za marketing, często musimy zarwać nie jedną noc, aby powstało coś, co przebije się przez tysiące komunikatów uderzających codziennie w odbiorców. Żeby pokazać, że nowoczesny marketing nie kręci się jedynie wokół internetu, a jeżeli już, to jest czymś więcej, niż planszą na Facebook, przygotowałam przykłady akcji marketingowych wychodzących poza standardowy. Cel jest jeden: zdobyć i zatrzymać uwagę użytkownika, maksymalnie go angażując i wykorzystać jego punkty styku z marką!

Read More

Remarketing – jak zwrócić klienta?

By | Bez kategorii | No Comments

Zacznijmy od początku. Co to właściwie jest remarketing?

Najprościej mówiąc to coś, co zawróci Twojego klienta.

Wyobraź sobie, że byłeś na jakiejś stronie – najlepszym przykładem będzie tutaj allegro. Następnie w różnych miejscach w sieci widzisz pojawiającą się reklamę tej witryny. To zwykły remarketing, który jesteś szybko w stanie wdrożyć dzięki kampaniom w Google Adwords.

Read More

Super Bowl – najlepsze reklamy

By | Bez kategorii | No Comments

Jesteśmy po święcie reklamy – bo jak inaczej można nazwać finały Super Bowl.

Jak co roku mam swoich ulubieńców – większość z branży motoryzacyjnej, ale o tym później. Większość wybranych wybranych przeze mnie reklam porusza ważne kwestie społeczne. 

Jestem chyba typową europejką i nie przemawiają do mnie prawdziwe Amerykańskie reklamy. W związku z czym ulubieńcy pozostają Ci sami.

Read More

Jak znaleźć się w pierwszej dziesiątce Google? Krótki przewodnik dla zupełnie zielonych.

By | Marketing internetowy | No Comments

Pewnie nie raz zastanawiałeś się jak podnieść pozycję swojej strony w Google? Jest na to wiele różnych sposobów, a jednym z nich jest linkowanie.

Linkowanie czyli umieszczenie linku do Twojej strony internetowej na innych stronach. Linkowanie jest dla Google jak wybory. Im więcej stron linkuje do Twojej, tym bardziej jest ona wartościowa dla wyszukiwarki. ALE! W tych wyborach nie każdy głos jest równy. Powstaje więc pytanie: Na jakich stronach umieszczać linki?

Read More

Wizerunek hotelu

Budowanie wizerunku – Biesiada

By | Bez kategorii | No Comments

OPIS: Biesiada to trzygwiazdkowy hotel mieszczący się pod Lublinem. Podstawą do budowy hotelu była restauracja. Restauracja, która posiadała niewielkie grono lojalnych klientów. Mimo, że kuchnia w knajpie była wyśmienita, wnętrza piękne, a obsługa mistrzowska, Biesiada nie mogła sobie poradzić z wizerunkiem: drogiej i mało komfortowej knajpy.

Read More

A site-wide Call to Action Section! Have you fallen in love yet? Buy