Jesteśmy po święcie reklamy – bo jak inaczej można nazwać finały Super Bowl.
Jak co roku mam swoich ulubieńców – większość z branży motoryzacyjnej, ale o tym później. Większość wybranych wybranych przeze mnie reklam porusza ważne kwestie społeczne.
Jestem chyba typową europejką i nie przemawiają do mnie prawdziwe Amerykańskie reklamy. W związku z czym ulubieńcy pozostają Ci sami.
-
Budviser – jak co roku piękne zdjęcia i emocje.
Jak ktoś nie oglądał polecam te z poprzednich lat.
2. Emocje + 500, Zdjęcia + 500 do nieśmiertelności.
Firma budowlana 84 Lumber jest dziś na ustach tysięcy Amerykanów (i nie tylko) z powodu kampanii nt. emigracji i wrażliwego tematu muru na granicy USA z Meksykiem.
3. A teraz niespodzianka: POLSKI AKCENT
– jednak motoryzacja – ale jakoś taka mało samochodowa: reklama Hyundaia emitowana na żywo z Żagania – czyli miejsca gdzie stacjonują w Polsce wojska Amerykańskie. Może nie najlepsza, ale pomysł live całkiem ciekawy.
To teraz pora na moją lubioną część – MOTORYZACJA
1. Urzekająca historia Audi.
Jestem kobietą więc nic dziwnego, że Audi mnie rzekło.
2. Mercedes – stary ale jary
Chociaż klimat mało pasuje do mercedesa to brawo za still looking good
3. A na koniec – Kia
Wykorzystanie zabawnych sytuacji i najlepszej komediowej aktorki, której wizerunek bardzo pasuje mi do tej mało uznanej marki to połączenie, które ogląda się z wielką przyjemnością.