Droga na szczyt jest zazwyczaj długa i kręta.
Nigdy nie prowadzi pionowo w górę.
Potrzeba drogowskazów aby nie zabłądzić.
Jeśli właśnie szukasz tej drogi, dobrze trafiłeś.

  

W mojej pracy spotkałam już dziesiątki nieźle prosperujących firm. Firm, które tworzyli najlepsi specjaliści w swoich branżach. Firm, które mimo ogromnego doświadczenia, nakładów kapitałowych i wiedzy, nigdy nie zdobyły przewagi konkurencyjnej.

 

Dlaczego?

Odpowiedź na to pytanie jest niezwykle prosta. Funkcjonując wewnątrz organizacji nie zauważa się pewnych niuansów. Detali, które mają wpływ na decyzje klientów. Czasem wystarczy drobna korekta kursu aby przenieść się na wyższy poziom.

Najważniejsze jest jednak wyznaczanie celów. Realnych, konkretnych i możliwych do osiągnięcia. Jeżeli Twoim celem jest podwojenie sprzedaży w ciągu roku, to ani Ty, ani Twoi współpracownicy, ani Twoja we wszystko wierząca mama, nie wezmą tych planów na poważnie. Czy w takim razie podwojenie sprzedaży nie jest możliwe?

Oczywiście że jest. Wszystko jest możliwe. Tylko czy będzie opłacalne? Jeśli obniżysz ceny produktów, a cały zysk ze sprzedaży przeznaczysz na marketing to gwarantuję Ci sukces. Sukces w realizacji celu. Tylko czy będzie to również sukces i podstawa rozwoju Twojej firmy?

Prawo i Konie

4 września 2015

Aleja Kasztanowa

1 września 2015

Lubelskie Dworce S.A.

29 sierpnia 2015

FS Nieruchomości

28 sierpnia 2015

Fawag S.A.

27 sierpnia 2015

FS Holding S.A

26 sierpnia 2015