Jesteś doceniony specjalistą, Twoja firma prosperuje świetnie.
Ty jednak chciałbyś czegoś więcej. Może nawet wiesz czego,
ale jeszcze nie wiesz jak i za ile…

 

Dowiedz się jak

John Wanamaker powiedział kiedyś, że „Połowa pieniędzy wydana na reklamę zostaje zmarnowana. Problem w tym, że nie wiem, która to połowa.” John żył na przełomie XIX i XX w.Te czasy już dawno minęły. W dobie marketingu internetowego WSZYSTKO JEST MIERZALNE! Dlatego może okazać się, że Twoje pieniądze zostają zmarnowane.

Większość agencji reklamowych sprzedaje Ci swoją usługę: strony www, baner, spot radiowy. Nie tędy droga…Działania reklamowe powinny skupić się na kreowaniu marki. Marki, która będzie wartościowa, pomocna i bliska klientowi. Wszyscy przecież chętniej kupujemy od ludzi/marek/firm, które służą nam pomocą. Wszyscy też szczerze nienawidzimy reklam! Dlatego przestań się reklamować, a zacznij przekazywać wartościowe informacje o produktach, których i tak potrzebują Twoi klienci.

Przekazywanie wartościowej informacji oraz tworzenie wizerunku pomocnej i wspierającej marki, to działanie wykorzystywane przez osoby, którym prawo zabrania reklamy. Współpracując z prawnikami, lekarzami podkreślam zawsze znaczenie treści. Ludzie, którzy otrzymują od nich dawkę merytorycznej wiedzy stają się po czasie ich klientami. Istnieje więc promocja bez reklamy, a niemożliwe staje się możliwe.

Prawo i Konie

4 września 2015

Aleja Kasztanowa

1 września 2015

Lubelskie Dworce S.A.

29 sierpnia 2015

FS Nieruchomości

28 sierpnia 2015

Fawag S.A.

27 sierpnia 2015

FS Holding S.A

26 sierpnia 2015

Ewa Bednarz Photography

23 sierpnia 2015

Argentum – biuro rachunkowe

22 sierpnia 2015

Infisolus

21 sierpnia 2015