Aleja Kasztanowa to jeden z trudniejszych projektów nad którymi miałam okazję pracować.
Osiedle zalane tuż po pierwszym etapie sprzedaży, wymagało zupełnej zmiany wizerunku. Zbudowana została pełna strategia marketingowa sprzedaży osiedla: zmieniono nazwę, zbudowano stronę internetową z interaktywną mapą umożliwiającą rezerwację domu, uruchomiono kampanię outdoroową, internetową, radiową oraz biuro sprzedaży.

Najważniejszym wyzwaniem okazało się jednak obudowanie pozytywnych relacji z mieszkańcami części osiedla. Nawet najlepsza kampania nie przyniesie rezultatów, gdy nowi klienci słyszą od potencjalnych sąsiadów „niech Pan nie kupuje tutaj domu”. Pikniki rodzinne, wspólne ubieranie choinki w domu pokazowym, monitoring, zebrania z mieszkańcami, to małe rzeczy, które przyczyniły się do czegoś wielkiego. Mieszkańcy zaczęli polecać Aleję Kasztanową swoim znajomym. To dzięki tej zmianie udało się sprzedać całe osiedle w ciągu roku.