Kim jestem

  • Kim chcesz zostać kiedy dorośniesz? – zapytała Pani w przedszkolu 5cioletniej dziewczynki.
  • Będę pracować w reklamie – odpowiedziało dziecko. (Słowo marketing wówczas nie istniało w mojej głowie).

I tak to się zaczęło…Jednak droga do celu nigdy nie jest prosta. Często zdarzają się zmiany kierunków, które są niezbędne, aby dotrzeć tam gdzie chcemy.
Olimpiady matematyczne, fizyczne, a następnie liceum z profilem artystycznym.
– Dlaczego nie mat-fiz – spytała mama.
– Bo będę pracować w marketingu..

Później studia na wydziale ekonomicznym.
– Jesteś po klasie artystycznej? Żartujesz? Co Ty tu robisz?

Nie żartowałam. Wiedziałam, że dobrego marketingowca cechuje nie tylko wiedza i umiejętność analizy, ale i wyczucie stylu. Później podyplomówki, kursy, szkolenia, członkostwo w Mensie. I jestem. Gdzie? W połowie drogi…bo szczyt się oddala, marketing się zmienia, a ja ciągle dowiaduję się ile jeszcze nie wiem. Mój Everest rośnie…

Moje Umiejętności

Brand management

90%

Analiza marketingowa

70%

Marketing internetowy

80%

Social media

80%

Identyfikacja wizualna

70%

Strategie marketingowe

90%

Firmy które mi zaufały